воскресенье, 21 мая 2017 г.

El Corazon 423/34 Prisma

Hej kochani.

Przygotowałam dziś dla Was recenzję pięknego holosia od El Corazon o kolorze, który najtrafniej można opisać jako jeansowy.
Cudny odcień. Mi wpadł w oko od razu, mam nadzieję, że i Wam się spodoba.

Na początek podstawowe informacje.

Lakier nosi numer 423/34 i przychodzi do nas w standardowej 16 ml buteleczce.
Koszt to $4,67.
Znajdziecie go TUTAJ.

Poza cudnownym kolorem i holo wykończeniem, które ja osobiści uwielbiam, ten lakier ma też doskonałą formułę. Malowanie nim jest tak banalnie proste i przyjemne, że chyba lepiej być nie może. Nie ma najmniejszej mowy o smugach czy bąblach. Ba! Nawet starać się specjalnie nie trzeba przy aplikacji.

Do pełnego krycia wystarczą dwie cienkie warstwy.

Czas schnięcia bardzo dobry. Lakier wysycha na wysoki połysk (fotki bez topu).

Ja jestem zachwycona, a Wam jak się podoba?


Hello.

Today I prepared for you a review of a stunning El Corazon holo polish that has the colour of jeans.
Such a pretty shade. I love it. Hope you will too.

Let's start with some basic information:

This polish is called 423/34 and it comes in 16 ml bottles.
It costs $4,67 and you can buy it HERE

This polish is not only beautiful, but also very easy to work with. The formula is just perfect. I don't think it gets any better than that. There is no chance of smudging or bubbles. You don't have to put any effort to get nice and even layers.

It's opaque in two thin coats and dries pretty fast.

I just love it. What do you think?




















Lakiery El Corazon znajdziecie w sklepie internetowym
Zajrzyjcie też na ich Instagram. Jest tam masa swatchy, nowości, promocje :)




[ENG]
You can buy El Corazon polishes in their webstore


Make sure to visit their Instagram too. 
There are plenty of swatches, news and promotions there.






Перепост - авторский пост

Комментариев нет:

Отправить комментарий