пятница, 13 мая 2016 г.

El Corazon 423/311 Cream & Large Hologram Butterfly



Heb twee lakken uit twee verschillende collecties geswatcht, twee hele verschillend lakken. Eentje is zo heerlijk creamy, zacht en oud roze, en de andere is best een fel paars lakje met grote holografische glitters. Ik hou van beide dus heb ze maar in één blogpost gestopt.

De zacht, oud roze lak is uit de Cream collection van El Corazon en heeft geen naam, wel een nummer: 423/311. De Cream collectie hebben ze uitgebreid en dit is een van nieuwste kleuren.

423/311




Er staat op het flesje Bio Gel en het doet zeker aan als een gellak. Heel vol en glanzend! Ik had wel twee laagjes nodig voor een volledige dekking en bij bepaald licht zag ik toch een klein beetje mijn nagel tips. Op de foto’s draag ik één laagje topcoat, maar zonder was bijna net zo glanzend.

Butterfly is een lak uit de Large Hologram collectie. Ik heb nog een lakje uit deze collectie, een prachtige zwarte die zo stoer is met die grote glitters! Deze lakken hebben wel een naam, leuk! Ook een nummer trouwens, en dit is nummer 423/504.

Butterfly




Is ie niet gaaf? Vind ‘m echt geweldig. In de zon en bepaald kunstlicht is ie ook echt betoverend. Hij doet misschien wat grof aan met al die glitters, maar ze zitten in een fijne, volle formule waardoor hij niet gritty opdroogt. Ik draag wel één laagje topcoat op de foto’s. Het is wel zo dat ik drie laagjes heb gebruikt van Butterfly. Bij twee lagen zie je toch die jelly formule aan de zijkanten van de nagel waar misschien net iets minder dik is gelakt. Drie zijn dus eigenlijk perfect!

El Corazon is verkrijgbaar in de (engelse) webshop van El Corazon zelf en bij Hypnotic Polish.
*press sample


I swatched two totally different polishes today, both by El Corazon. Still love this brand very much, it’s good quality and can’t say I find them very expensive!
First off is a lovely, gorgeous creamy polish. No name, just a number (bit of a pity!). The formula is so very glossy, the shine looks amazing. I added one layer of topcoat but wasn’t really needed. The color is a antique pink with a hint of beige… hard to describe. Used two coats for this. The creams are a favorite with me!
Butterfly is from the Large Hologram collection, and I guess you can see why! It’s stunning and a true eye catcher. Kind of a bright purple and packed with large holo. Festive!
Needed three coats though. At first I wore two, which is fine! But when I started to make pics I thought ‘noooo I need one more coat’. And so I did! And I added one layer of topcoat.Which one would you choose?

Перепост - авторский пост

Комментариев нет:

Отправить комментарий